Betalning och leverans
Vilka fraktalternativ använder Widéns Dykservice?
Vi använder i första hand Postnord som distributör när det kommer till vanliga brev och paket. Vid större & tyngre leveranser använder vi DHL eller Ups.
Leveranstid
Artiklar som vi har på lager skickas normalt omgående och bör vara hos dig inom 2-5 dagar. Artiklar som vi måste beställa tar vanligtvis 3-5 dagar. Paketlösningar som ska monteras ihop innan leverans tar ett par dagar extra. Kontakta oss gärna i samband med din beställning om det är något som brådskar, så försöker vi lösa det på bästa sätt!
Betalningsalternativ
På WidénsDykservice.se kan du som kund betala enkelt och tryggt via Klarna, Appelpay och Kortbetalning ( Visa,mastercard,american express). Vill du hellre betala via faktura så görs det mot förskottsbetalning innan vi skickar artiklarna. Företagskunder samt föreningar faktureras efter sedvanlig kreditupplysning.
Har ni öppet köp?
Vi på Widéns Dykservice vill att du som kund ska känna dig trygg när du handlar av oss. Vi lämnar 14-dagars öppet köp på samtliga artiklar så du som kund kan klämma och känna i lugn och ro. Öppet köp gäller inte specialmonteringar eller specialsydda artiklar. Artikeln ska vara hel och ren samt inte använd på något sett som gör att artikeln inte går att sälja som ny.
Betalning
Vilka betalningsalternativ använder Widéns Dykservice?
På widensdykservice.se kan du betala enkelt och tryggt via Klarna, Appelpay och kortbetalning ( Visa,mastercard,american express).
Kan jag betala via faktura?
Du som företagskund alt. förening kan beställa artiklar mot faktura. Kontakta ekonomi@widensdykservice.se innan du lägger din beställning. Widéns Dykservice förbehåller sig rätten att kräva förskottsbetalning innan vi skickar artiklarna till företag eller förening.
Returer
Jag har ångrat mitt köp?
Om du har mottagit dina artiklar men har ångrat dig så är det inga bekymmer, vi lämnar 45-dagars öppet köp. Kontakta oss så löser vi en smidig retur av dina artiklar samt återbetalning.Har du inte mottagit dina artiklar, kontakta oss snarast så kanske vi hinner stoppa utleveransen. Returer vid felköp bekostas av dig som kund. Har vi på Widéns Dykservice skickat fel artikel så bekostar vi självklart returfrakten!
Behöver jag skapa ett konto för att handla på Widéns Dykservice?
Du behöver inte skapa något konto för att handla via Widéns Dykservice. Kontot är till för att du enkelt ska kunna hitta dina tidigare köp samt att du inte behöver fylla i dina uppgifter på nytt vid ev. nya köp.
Hur ändrar jag eller annullerar en beställning
Behöver du ändra eller annullera en lagd beställning kontakta oss omgående på order@widensdykservice.se
Kan jag följa min beställning?
Då vi i dagsläget använder flera fraktalternativ kan vi inte erbjuda spårning av godset på egen hand. Vi försöker hitta en lösning så du som kund kan spåra ditt gods. I dagsläget behöver du kontakta oss för att spåra godset.